Direktlänk till inlägg 1 augusti 2014

böcker till salu i strövelstorp

Bloppis-annons
Av Emelie - 1 augusti 2014 00:06

Hej,

jag har en hel del böcker som behöver säljas. och del är olika böcker som jag har delat in i kategorier, vissa har samma kategori men som det är olika författare på. Så om ni är intresserade av någon bok av något slag så tveka inte, vill helst att man mailar till mig först om man är intresserad och då kan man nå mig på denna mailen estenshammer@gmail.com

bilder kan mejlas vid intresse.


 4 st Aha 300kr för alla ...


1st tro det om du vill 40kr


1st Nordisk Kriminalkrönika 50kr


DANIEL STEEL
32st DS böcker 60kr styck


POLISEN GRIOER IN.
3 st polisen griper in 300kr styck


HENNING MANKELL.
13 st Henning Mankell 40kr st


STIG LARSON
3 st stig Larson 40kr styck


JAN GILOU
3 stycken jan gilou 50kr styck

DECKARE totalt 2stycken
1st deckare av Karin fossum 20kr
1st deckare av Björn Hellberg 20kr

ROMAN totalt 2 stycken
1st roman av Elizabeth George 40kr
1st roman av Donna Tarrt 40kr


KRIMINALROMAN totalt 3 stycken
50kr st
1st kriminalroman av Lars Kepler
1st kriminalroman av Åke Edwardson
1st kriminalroman av Lene Kaaberöl & Agnete Friis



Böcker & Kurslitteratur, Säljes - Ängelholm (Skåne län)
Pris:    300:-
Telefon:    0760145402

Kontakta mig

 

Ditt namn:

Din e-post:

Ditt telefonnummer:
   (frivilligt)
Skriv in koden som står till höger:
   Spamskydd  
Text:

Av Emelie - 1 januari 2017 00:29

Gott nytt år folket. Haft en trevlig kväll med trevligt sällskap å det tackar man för. Men eftersom detta året har varit det värsta någonsin så kan jag bara hoppas på att det nya året blir mycket bättre med både depression och allt annat. Tack som fa...

Av Emelie - 16 november 2016 18:17

Hej.  Vet att det var ett rätt bra tag sen jag skrev här sist och nu känner jag att det kanske är dags igen, mcket har hänt sen sist. För några veckor sen blev jag inskikad till psykakuten i helsingborg för att jag mådde så pass dåligt och det slut...

Av Emelie - 12 oktober 2016 21:56

Varför känns det som en kamp när man ska gå och lägga, varför känns det som att man blir påmind varje kväll om det där hemska samtalet och varför va han tvungen att tas i från oss när vi behöver honom som mest, mår riktigt jävla dåligt och önskar att...

Av Emelie - 12 oktober 2016 21:55

Varför va du tvungen att lämna oss så ha tidigt just när vi alla behöver dig som mest, älskade pappa kom tillbaka vi saknar ni så otroligt mycket. Men vet du vad älskade lilla pappa vi ses snart igen men önskar just nu att du kom tillbaka och firar b...

Av Emelie - 1 juli 2016 17:56


Skapa flashcards