Direktlänk till inlägg 1 augusti 2014

Har böcker till dig som vill studera till undersköterska

Bloppis-annons
Av Emelie - 1 augusti 2014 00:22

Har fyra böcker inom yrket som undersköterska säljes. 
150kr styck eller 400kr för alla böckerna.

vill helst ha kontakt med köpare via mail innan man pratas vid via telef0n så ni kan nå mig via min mail som är estenshammer@gmail.com  

1,Etik och livsfrågor
i vård och omsorg.

2, Medicinsk Grundkurs.

3, Omvårdnad.

4, Människan, socialt och kulturellt


1.


2.


3.


4.

Böcker & Kurslitteratur, Säljes - Ängelholm (Skåne län)
Pris:    150:-
Telefon:    0760145402

Kontakta mig

 

Ditt namn:

Din e-post:

Ditt telefonnummer:
   (frivilligt)
Skriv in koden som står till höger:
   Spamskydd  
Text:

Av Emelie - 1 januari 2017 00:29

Gott nytt år folket. Haft en trevlig kväll med trevligt sällskap å det tackar man för. Men eftersom detta året har varit det värsta någonsin så kan jag bara hoppas på att det nya året blir mycket bättre med både depression och allt annat. Tack som fa...

Av Emelie - 16 november 2016 18:17

Hej.  Vet att det var ett rätt bra tag sen jag skrev här sist och nu känner jag att det kanske är dags igen, mcket har hänt sen sist. För några veckor sen blev jag inskikad till psykakuten i helsingborg för att jag mådde så pass dåligt och det slut...

Av Emelie - 12 oktober 2016 21:56

Varför känns det som en kamp när man ska gå och lägga, varför känns det som att man blir påmind varje kväll om det där hemska samtalet och varför va han tvungen att tas i från oss när vi behöver honom som mest, mår riktigt jävla dåligt och önskar att...

Av Emelie - 12 oktober 2016 21:55

Varför va du tvungen att lämna oss så ha tidigt just när vi alla behöver dig som mest, älskade pappa kom tillbaka vi saknar ni så otroligt mycket. Men vet du vad älskade lilla pappa vi ses snart igen men önskar just nu att du kom tillbaka och firar b...

Av Emelie - 1 juli 2016 17:56


Ovido - Quiz & Flashcards