Direktlänk till inlägg 14 augusti 2015

Tiden den går väldigt fort :)

Av Emelie - 14 augusti 2015 11:39

Som rubriken lyder så tycks tiden gå väldigt fort och det var inte alls längesedan sommaren börja och redan på måndag är det slut på sommarlovet för då börjar allvaret med skolan igen, fast det ska bli skönt att komma igång med hästarna och dem vanliga lektionerna igen. Ibland önskar man bara att tiden kunde gå lite långsammare bara, nu sista veckan är jag tekniskt sätt bosatt hos min underbara kille men jag ser inget fel med det, för det var tänkt att jag skulle vara hos min syster men det blev lite ändrat när det helt plötsligt hette att jag har gått bakom ryggen på henne och att jag inte har varit speciellt ärligt mot henne men vad jag vet så har jag inte gjort något fel. Jag och mamma har börjat prata med varandra igen och hon ska hämta mig hos Jani på söndag som är planerat från början, eller planerat och planerat vae det ju inte, mamma tyckte att det var en bra ide att hämta mig hos Jani eftersom varken mamma eller pappa är välkommen in på syrrans tomt längre. Nog om det nu iallafall, 

 

Tänkt att om inte mindre äm tolv dagar så har jag och Jani hela två månader tillsammans, tänk vad tiden går ibland tycker man att dagarna ska gå lite långsammare så att man hinner ta in allt som händeer nu för tiden, jag och Jani träffades sör första gången på ett tivoli i Höör den sjätte juni och fram till den tjugofemte juni så pratade vi med varandra och sen dagen efter blev vi tillsammans och har hållt ihop sen dess, visst vi har haft våra bråk men vi har löst det igen, han är nog den underbaraste personen på denna jord han har gjort så mycket för mig så det finns inte, han har stöttat mig genom allt det jobbiga och det uppskattar jag jätte mycket. Samt att jag hjälper honom så mycket jag när det gäller att leta lägenheter, och är han nere eller något sådant så behöver jag oftast bara ringa och prata med honom så blir han på bättre humör, igår kväll när vi satt i soffan och kollade på tv så sa han att han kan slappna av när han är med mig och det är ju ett gott tecken eftersom jag också kan slappna av i hans närhet. <3 <3<3<3<3. Älskar dig Jani <3<3<3<3 

 

PEACE <3<3<3<3<3<3<3 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 1 januari 2017 00:29

Gott nytt år folket. Haft en trevlig kväll med trevligt sällskap å det tackar man för. Men eftersom detta året har varit det värsta någonsin så kan jag bara hoppas på att det nya året blir mycket bättre med både depression och allt annat. Tack som fa...

Av Emelie - 16 november 2016 18:17

Hej.  Vet att det var ett rätt bra tag sen jag skrev här sist och nu känner jag att det kanske är dags igen, mcket har hänt sen sist. För några veckor sen blev jag inskikad till psykakuten i helsingborg för att jag mådde så pass dåligt och det slut...

Av Emelie - 12 oktober 2016 21:56

Varför känns det som en kamp när man ska gå och lägga, varför känns det som att man blir påmind varje kväll om det där hemska samtalet och varför va han tvungen att tas i från oss när vi behöver honom som mest, mår riktigt jävla dåligt och önskar att...

Av Emelie - 12 oktober 2016 21:55

Varför va du tvungen att lämna oss så ha tidigt just när vi alla behöver dig som mest, älskade pappa kom tillbaka vi saknar ni så otroligt mycket. Men vet du vad älskade lilla pappa vi ses snart igen men önskar just nu att du kom tillbaka och firar b...

Av Emelie - 1 juli 2016 17:56


Ovido - Quiz & Flashcards