Direktlänk till inlägg 12 november 2015

Halloj

Av Emelie - 12 november 2015 11:15

Hej.
Idag händer det inte så mycket, har precis haft matte prov och jag kan säga att jag hatar matte. Men jag har bara en lektion kvar och sen får jag äntligen komma hem till packningen för i torsdags förra veckan fick jag reda på att hela familjen skulle flytta så just nu är det lite kaos hemma, fast jag är glad över att jag har en så pass villig pojkvän som vill hjälpa oss och framför allt mig, jag har turen med mig idag för i eftermiddag ska jag ta bussen hem med min älskling som ska stanna till på söndag. Kan fortfarande inte fatta att jag ska flytta till hus och sen kan jag verkligen inte fatta att jag och mitt älskade hjärta snart har ett helt halvår tillsammans, vart tar tiden och månaderna vägen egentligen. Nästa helg har jag något att se framemot för på söndag den 22 november ska jag och älsklingen gå på vår andra ishockey match tillsammmans med några av hans vänner, det ska bli spännande och se hur det går. Det är väll det ända jag ser framemot egentligen tycker mest att dessa två veckorna som har gått nu har varit ett rent helvete om säger så, jaja vi får se vad tiden utvisar allt kanske blir på topp igen vem vet liksom, en sak vet jag iallafall och det är att jag verkligen älskar min underbara kille, han får mig verkligen att de ljuset i dagen och det blir bara bättre när jag vet att om bara några få timmar så får jag se hans underbara ansikte igen. <3 <3 <3.

PECE <3 <3 <3 <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 1 januari 2017 00:29

Gott nytt år folket. Haft en trevlig kväll med trevligt sällskap å det tackar man för. Men eftersom detta året har varit det värsta någonsin så kan jag bara hoppas på att det nya året blir mycket bättre med både depression och allt annat. Tack som fa...

Av Emelie - 16 november 2016 18:17

Hej.  Vet att det var ett rätt bra tag sen jag skrev här sist och nu känner jag att det kanske är dags igen, mcket har hänt sen sist. För några veckor sen blev jag inskikad till psykakuten i helsingborg för att jag mådde så pass dåligt och det slut...

Av Emelie - 12 oktober 2016 21:56

Varför känns det som en kamp när man ska gå och lägga, varför känns det som att man blir påmind varje kväll om det där hemska samtalet och varför va han tvungen att tas i från oss när vi behöver honom som mest, mår riktigt jävla dåligt och önskar att...

Av Emelie - 12 oktober 2016 21:55

Varför va du tvungen att lämna oss så ha tidigt just när vi alla behöver dig som mest, älskade pappa kom tillbaka vi saknar ni så otroligt mycket. Men vet du vad älskade lilla pappa vi ses snart igen men önskar just nu att du kom tillbaka och firar b...

Av Emelie - 1 juli 2016 17:56


Ovido - Quiz & Flashcards