Direktlänk till inlägg 10 januari 2016

Snart bor man inte hemma längre

Av Emelie - 10 januari 2016 15:03

Som rubriken lyder så flyttar jag redan på fredag, ska bli rätt så skönt att äntligen få bli sambo och känna att man inte har nog speciellt behov av sina föräldrar länge. Är rätt så självständig av mig och kan det mesta redan, så länge som jag har längtat efter att min älskling skulle få en egen lägenhet så får man den goda nyheten veckan efter att han har varit på visningen av den. Det är iallafall tur att vi redan har handlat hem allt som vi ska ha i lägenheten och allt är så gott som packat redan, men det börjar bli rätt så tufft nu ibland känner jag riktigt hur ångesten kickar in men det är nog för att det händer så mycket nu på samma gång, jag har en pappa som har blivit allt sämre under hans sjukdoms gång och nu visar det sig att han bara blir sämre och sämre. Det finns iallafall en person som stöttar mig i genom allt och det är jag evigt tacksam över för jag älskar verkligen min fina prins, vi har våra svåra stunder men vi tar oss igenom det och det tycker jag e bra för han e min första kärlek och jag hoppas verkligen att han kommer va den ända så långt som vi har kommit nu men lägenhet och allt. Och jag vill verkligen skaffa en liten familj med min prins, tycker arter är bra att vi har varandra för nu börjar det bli tufft med skolan och allt så tycker verkligen att vi behöver varandra just nu och vi har det verkligen bra tillsammans trots våra stunder.

PEACE <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 1 januari 2017 00:29

Gott nytt år folket. Haft en trevlig kväll med trevligt sällskap å det tackar man för. Men eftersom detta året har varit det värsta någonsin så kan jag bara hoppas på att det nya året blir mycket bättre med både depression och allt annat. Tack som fa...

Av Emelie - 16 november 2016 18:17

Hej.  Vet att det var ett rätt bra tag sen jag skrev här sist och nu känner jag att det kanske är dags igen, mcket har hänt sen sist. För några veckor sen blev jag inskikad till psykakuten i helsingborg för att jag mådde så pass dåligt och det slut...

Av Emelie - 12 oktober 2016 21:56

Varför känns det som en kamp när man ska gå och lägga, varför känns det som att man blir påmind varje kväll om det där hemska samtalet och varför va han tvungen att tas i från oss när vi behöver honom som mest, mår riktigt jävla dåligt och önskar att...

Av Emelie - 12 oktober 2016 21:55

Varför va du tvungen att lämna oss så ha tidigt just när vi alla behöver dig som mest, älskade pappa kom tillbaka vi saknar ni så otroligt mycket. Men vet du vad älskade lilla pappa vi ses snart igen men önskar just nu att du kom tillbaka och firar b...

Av Emelie - 1 juli 2016 17:56


Ovido - Quiz & Flashcards