Direktlänk till inlägg 16 januari 2016

Äntligen

Av Emelie - 16 januari 2016 15:53

Äntligen så har man fått allt på plats i vår lägenhet, det är så skönt att vi fixade allt på två dagar igår tog vi allt smått och idag tog vi allt det stora, nu saknas det bara gardiner till fönstren och lampor plus lite i köket. Fast det är ändå skönt och det känns faktiskt riktigt bra att äntligen bli sambo med sin älskling utamaningen blir att ta buss och tåg på morgonen och kommaiväg till skolan men som det känns just nu så vill jag ta en paus från skolan, just nu har jag en sådan enorm ångest som tekniskt sätt har ätit upp mig helt och hållet och jag har jätte lätt för att få panik nu som det ser ut idag, jag menar allt det som snurrar runt i huvudet nu allt det handlar ju om att pappa är allvarligt sjuk och blir bara sämre och sämre och jag har ju en lilla syster som inte alls är hemma och det har hon inte varit sen jul och nyår, så just nu undrar jag väll hur hon mår egentligen och som läget är just nu så klarar jag inte av att va i skolan och ja jag vet att skolan är viktig med utbildning och allt men just nu vill jag tänka på mitt mående och mitt nya hem, tycker faktiskt att mitt mående ska gå före skolan ibland, det är ju inte riktigt bra om jag känner av att paniken och ångesten börjar krypa i mig om jag sitter på bussen eller tågen, men nu till något annat.

Vi var hos mamma och pappa idag för att hämta det sista och jag kan ju säga att det var ingen trevlig syn direkt när man hälsade på pappa och såg hur han såg ut. Nä så just nu känner jag bara att det har blivit förmycket med allt, ångesten väl kickar in så vill jag inte ens vara vid liv eller så vill jag bara ärra mina armar för livet men där har jag tur för jag har en famn som alltid står öppen för mig och dit söker jag mig alltid nu, så ärligt talat vet jag inte vad jag hade gjort nu i denna situationen om jag inte hade haft min prins hos mig just nu. Det finns en enda positiv sak i mitt liv nu och det är att min älskling hittade denna fantastiskt fina lägenheten som jag faktiskt har börjat trivas i nu och nu känner jag att jag verkligen har längtat till att bo utan föräldrar.

PEACE <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Älskar verkligen dig min skatt tack för att du alltid finns vid min sida oavsett vad <3 <3 <3 <3 <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 1 januari 2017 00:29

Gott nytt år folket. Haft en trevlig kväll med trevligt sällskap å det tackar man för. Men eftersom detta året har varit det värsta någonsin så kan jag bara hoppas på att det nya året blir mycket bättre med både depression och allt annat. Tack som fa...

Av Emelie - 16 november 2016 18:17

Hej.  Vet att det var ett rätt bra tag sen jag skrev här sist och nu känner jag att det kanske är dags igen, mcket har hänt sen sist. För några veckor sen blev jag inskikad till psykakuten i helsingborg för att jag mådde så pass dåligt och det slut...

Av Emelie - 12 oktober 2016 21:56

Varför känns det som en kamp när man ska gå och lägga, varför känns det som att man blir påmind varje kväll om det där hemska samtalet och varför va han tvungen att tas i från oss när vi behöver honom som mest, mår riktigt jävla dåligt och önskar att...

Av Emelie - 12 oktober 2016 21:55

Varför va du tvungen att lämna oss så ha tidigt just när vi alla behöver dig som mest, älskade pappa kom tillbaka vi saknar ni så otroligt mycket. Men vet du vad älskade lilla pappa vi ses snart igen men önskar just nu att du kom tillbaka och firar b...

Av Emelie - 1 juli 2016 17:56


Ovido - Quiz & Flashcards