Direktlänk till inlägg 25 januari 2016

Min dag i dag

Av Emelie - 25 januari 2016 15:41

Hej.

Idag har min dag bestått utav att va i skolan för att endast ha två lektioner så jag slutade alltså till lunch i dag och så kommer mina skoldagar se ut nu ett tag framöver. Eftersom att jag har kommit överäns med min rektor att så länge jag känner att jag inte klarar av att va i skolan en hel dag så får jag sluta till lunch tills den dagen då jag känner att fixar jag att va en hel dag i skolan, den överänskommelsen tyckte jag var bra sen pratade jag med honom imorse när jag var framme i skolan och då sa vi att imorgon ska jag rida med dem som rider på förmiddagen istället och nu har det visat sig att dom ska ha prov imorgon på allt det vi har lärt oss och gått igenom, så undrar vad jag ska göra då undet tiden dem gör provet, men för övrigt har det nog varit en bra dag, har inte känt den där panikenn eller ångesten på ett tag nu och det är ganska skönt faktiskt men jag har ju mina kvällar och nätter där jag kan känna av lite av ångesten men det är inte lika mycket som dt brukar va. Nu undrar jag verkligen var denna dagen har tagit vägen, det var ju inte alls lägesedan jag kom hem och satte mig vi datorn, men det skönaste är nog att vi snart får hem en ny soffa eller ny är den ju inte plus att vi nästan prei har blivit av med den vi hade innan plus en av älsklingens fotöljer som han inte ville ha kvar längre, och det måste jag ju bara säga att det ska bli skönt att få in den andra soffan nu så att jag och min prins kan ställa allt på plats och sen bara krypa ner i soffan och mysa riktigt, saknar faktiskt han härliga kramar och pussar nu. ärligttalat så känns det lite ensamt hemma nu trots att jag har nosa men han sover ju mest. ikväll blir det till att gå och lägga sig tidigt ska ju bara upp mellan halv fe och halv sex på morgonen trots att jag eentligen skulle ha haft sovmorgon, men nu får jag inte det eftersom att jag ska va med på ridningen imorgon vid elva och sen slutar jag för dagen och det är ganska skönt att få sluta så tidigt om dagarna. undrar hur denna veckan kommer att se ut egentligen jag vet att jag och min älsking har hela 7månader imorgon hade joppats på att få va hemma imorgon men det får jag inte, känne nu att jag inte vill missa mer av skolan men jag vill inte heller till skolan med världens ångest eller panik vilket kan uppsstå om det blir problem med bussen eller med tågen som jag måste ta på morgonen och på eftermiddagen för att kunna ta mig hem. jaja jag får iallafall säga att jag har varit dukktig idag eller rättare sagt ikväll har bara för en liten stund sen blivit färdig med all disk, vi har fått in soffan som nu bara ska ställas i ordnig och sen när allt e på sin plats så ska jag iallafall hålla kväll för idag. 

 

 

Ni får en bild på Nosa från igår när han hugger in på sin morot 

 

PPEACE <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 1 januari 2017 00:29

Gott nytt år folket. Haft en trevlig kväll med trevligt sällskap å det tackar man för. Men eftersom detta året har varit det värsta någonsin så kan jag bara hoppas på att det nya året blir mycket bättre med både depression och allt annat. Tack som fa...

Av Emelie - 16 november 2016 18:17

Hej.  Vet att det var ett rätt bra tag sen jag skrev här sist och nu känner jag att det kanske är dags igen, mcket har hänt sen sist. För några veckor sen blev jag inskikad till psykakuten i helsingborg för att jag mådde så pass dåligt och det slut...

Av Emelie - 12 oktober 2016 21:56

Varför känns det som en kamp när man ska gå och lägga, varför känns det som att man blir påmind varje kväll om det där hemska samtalet och varför va han tvungen att tas i från oss när vi behöver honom som mest, mår riktigt jävla dåligt och önskar att...

Av Emelie - 12 oktober 2016 21:55

Varför va du tvungen att lämna oss så ha tidigt just när vi alla behöver dig som mest, älskade pappa kom tillbaka vi saknar ni så otroligt mycket. Men vet du vad älskade lilla pappa vi ses snart igen men önskar just nu att du kom tillbaka och firar b...

Av Emelie - 1 juli 2016 17:56


Ovido - Quiz & Flashcards