Direktlänk till inlägg 15 maj 2016

saknad

Av Emelie - 15 maj 2016 15:33

På Onsdag är det exakt tre månader sen du lämnade oss för att gå vidare upp mot himlen och vi saknar dig något enormt just nu. Önskar att du kunde va hör och hjälpa oss lite på traven eftersom allt bara blir svårare och svårare just nu, man har ingen ork i kropp längre sen du lämnade oss pappa. 

 

Ibland önskar man att man aldrig blev vuxen det känns precis som att alla missuppfattar en hela tiden och man är typ inte redo att skööta allt så som räkningar och handlingar för det känns precis som att pengarna aldrig räcker. Jag vill helst storhandla en gång i månaden men det verkar som att det inte fungerar riktigt så fårväll å över till vecko handling fast att jag inte får ihop det så det lutar väll mot någon slags matkasse någonstans. Om du endå vore här och kunde hjälpa mig på traven pappa, jag gör listor till varje månadshandling men det räcker inte ändån fårtyp panik eftersom jag inte vet hur jag ska göra längre, trodde verkligen att jag skulle klara detta men det verkar luta åt andra hållet isället blir så besviken på mig själv när jag ser att maten börjar ta slut i både kylen och frysen. Vet ärligt talat inte vad jag ska göra pappa önskar så att du var här och kunde förstå mig såsom en pappa bara kan göra, det blir så mycket bråk med så många människor så att jag inte vet vart jag ska ta vägen längre och hur mycket jag än försöker prata och reda ut saker så går det inte. vet ärligt talat inte vart jag ska ta vägen längre. 

 

Sen du gick bort har jag nästinintill bara varit nere i stallet på skolan och har inga direkt plaanwr på att komma tillbaka till klassen då jag inte känner mig så speciellt välkommen där mer, känns som att alla har förändrats och att dom inte är dom samma som vi var i ettan. Eftersom jag fick ha min praktik nere i stallet istället för att åka ut till någon och bosätta mig där i ungefär fyra veckor så fick jag ha det på skolan istället med ett passane schema, så nu har jag ett schema som passar mig mycket bättre än förut, var inne ett tag på att avsluta skolan helt och ta ett skolfritt år men nu vet jag inte längre. 

 

Om du undrar hur det går för Jani din svärson, eftersom han sökte jobb och praktik under tiden du fanns hos oss så kkan jag glädja dig med att han har fått praktik på kommunen som dom vill förlänga, det var snack ett tag om att dom ville anställa honom men det gick ite så han fick tyvärr ingen anställning och just nu letar vi en ny lägenhet som ska va mindre än vår nuvarande två. Vi har som alla andra par våra upp och ner dagar och just nu är det väldigt blandat men vi kämpar på som vanligt. 

 

Juste för snart exakt två månader sen skaffade vi katt tillsammans som fick namnet Junior och hon är erkligen den mysigaste katten någonsin, hon märker jätte snabbt om man mår dåligt och är ledsen för då kommer hon och ska pussa på en och ligga nära i sängen. Hon är väldigt busig när hon lägger den sidan till plus att hon är väldigt kelig och leksen av sig, hon är en svar,vit bondkatt/huskatt på snart åtta månader.

         

 

 

 

 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 1 januari 2017 00:29

Gott nytt år folket. Haft en trevlig kväll med trevligt sällskap å det tackar man för. Men eftersom detta året har varit det värsta någonsin så kan jag bara hoppas på att det nya året blir mycket bättre med både depression och allt annat. Tack som fa...

Av Emelie - 16 november 2016 18:17

Hej.  Vet att det var ett rätt bra tag sen jag skrev här sist och nu känner jag att det kanske är dags igen, mcket har hänt sen sist. För några veckor sen blev jag inskikad till psykakuten i helsingborg för att jag mådde så pass dåligt och det slut...

Av Emelie - 12 oktober 2016 21:56

Varför känns det som en kamp när man ska gå och lägga, varför känns det som att man blir påmind varje kväll om det där hemska samtalet och varför va han tvungen att tas i från oss när vi behöver honom som mest, mår riktigt jävla dåligt och önskar att...

Av Emelie - 12 oktober 2016 21:55

Varför va du tvungen att lämna oss så ha tidigt just när vi alla behöver dig som mest, älskade pappa kom tillbaka vi saknar ni så otroligt mycket. Men vet du vad älskade lilla pappa vi ses snart igen men önskar just nu att du kom tillbaka och firar b...

Av Emelie - 1 juli 2016 17:56


Ovido - Quiz & Flashcards